20 Aralık 2013 Cuma

Gelecegin Adele'si "Ella Eyre "


bu yazıyı kayıtlara gecsin diye yazıyorum 3 yıl sonrasının yeni Adele'lini goruyorum dinliyorum simdiden...

 2013 'un son demlerinde tanıstım aslında bu şahane sesle sonra kim bu acaba filan derken biraz arastırdım ki google ve wikipedia saolsun  "Ella Eyre" adında 1994 dogumlu bir ingiliz kız cıktı karsıma ,neyse biyografik bilgileri bir tarafa bırakırsak ...

3 sarkısını dinleyerek bu yorumları yapıyorum , eger bu sarkılarda dinledigim ses katkısız saf birşekilde kendi sesiyse eger ki akustik versiyonlarında canlı performanslarıda oldukca iyi duruyordu  ,üc yada dört yıl sonrasının adele'sini simdiden dinliyormus olucam  ...

adele ve emeli sande karısımı ,muthiş bir ses harika bir ses kontrolu var dogru produktorlerle calıstıgı an bir dunya starı potansiyeli haliyle fazlasıyla mevcut...

demiştimya bu yazıyı bilerek kayıtlara gecsin diye yazıyorum belli mi olur belki ilerde lazım olur ...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder