22 Eylül 2012 Cumartesi

dexter hayranlarının dikkatine bu sezon son sezonunuz olabilir...

dexter kimilerine gore dunyanın en iyi en tatlı en sevimli katili ben pek anlamam gerci o işlerden ,dunya piyasındaki bircok yapımı izlemişimdir ama bu kadar begenilen dexter'ın tek bir bolumunu dahi izlemedim ,o basrolde oynayan cocugu da zaten pek gozum tutmadı...

seven arkadaslarım adına kısa bi inceleme yaptım ve 1. agızdan aldıgım cevap ise dexter 8. sezonda finali yapıyor...

showtime entertainment yonetim kurulu baskanı David Nevins'ın dexter hakkındaki goruseleri dizinin kontrolden cıktıgı yonunde debranın abisinın kim oldugunu anlaması filan bişeyler demiş ama tabi konuya uzak oldugumdan yazmaya gerek duymuyorum,resmi bir acıklama yapmıyor fakat başkan  bu sekilde dusunuyorsa o dizi 8. sezonda biter aynı 24 gibi oda 8 sezonda bitmişti ki bence 4.sezondagercek  finalini yapmıstı neyse o ayrı bi konu girmeyelim oralara şimdi ...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder