20 Ağustos 2012 Pazartesi

dunyaya star olmak icin gelmiş bir kadın : BEYONCE

yıllarını  r&b -hiphop-rap-blues -soul kısacası populer yabancı ne varsa dinleyerek gecirmiş biri olarak yazıyorum bu cumleleri ...

bugune kadar neredeyse 150 milyon album satısı ,ve 16 grammy odulune sahip,muzik piyasasına sayısız hitt birakan bir isim saymayım simdi tek tek liste cok uzun ...en ama en onemlisi "halo" sarksına can veren kişi , ilk olarak bu kucuk hatırlatmalarla  baslamak istedim :)

evet dunyaya star olmak icin gelmiş bir kadından beyonce'den bahsedicem size ...

beyonce bir yana digerleri bir yana ki ben sıkı bir rihanna hayranı olarak soyluyorum bunu ,gercekten beyonce bir yana diger yıldızlar bir yana insanlıgın gordugu en komplike sanatcı olarak goruyorum kendilerini ..niye derseniz cunku yok yokhanımefendide , ses desek mukemmelinde ustunde guclu bir sese sahip istedigi gibi cok rahat bir sekilde canlı olarak kullanabiliyo sesini bu cok buyuk bi artısı bence  ,goruntu guzellik  desek bu konuda yorum yapmama gerek varmı bilmiyorum :) gerek yok heralde ,eee azz biraz hollywood yapımlarındada oynamıslıgı var sinema konusunda da iyi, aile yapısı bilindigi uzre jayz ile evli ki beyonce'yi beyonce yapan en onemli kişilerden biridir,ve gelelim son olarak canlı performans sovlarına hayranlık ve saskınlıkla izliyorum bazen solo olarak suan  daha iyisi yok  bence ,seyirciyi sarkılarının icine cekmeyi cok buyuk ustalıkla beceriyor,sahnede devlesiyor adeta  ...



yabancı muzik seviyorsanız az biraz da beyonce dinlerseniz eger " I am ... yours " konser serisini  izleminizi tavsiye ederim heleki "halo" performansını siddetle tavsiye ederim inanın iki saat boyunca ekrandan kendinizi alamıyacaksınız  ....









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder